За останні п’ять років відбулися значні зміни в бізнесі та маркетингу. Тепер мало створювати просто хороший продукт, поки ваші конкуренти створюють тісні стосунки зі своїми клієнтами.

Ми повинні припинити перегони після кожної нової можливості на медійній карті. Натомість – зосередитися на засадах людської природи, на філософії Lovemark.

*Lovemark – це образ бренду, створений для емоційного зв’язку з користувачами. Високий ступінь лояльності клієнтів призводить до зростання продажів.


Люди перенаситилися яскравою картинкою і численними гаслами. Це більше не чіпляє. Наперед виходить емоційний зв’язок і спільність. Lovemark складається з двох частин: 

  • Ціннісна складова. Бренди апелюють до позитивних цінностей.
  • Комунікаційна складова. Споживачі самі просувають свої lovemarks. Це було можливо і в минулому, але сьогодні стає все більш легкою справою завдяки сучасним комунікаційним технологіям. 


Компанія нового покоління створює свої продукти на основі надійних досліджень та розробок, інтенсивно досліджує клієнтів та їх потреби. Турботливий бренд обов’язково вирішує конкретну проблему своїх споживачів.

Яскравий приклад любові до бренда показав Ед Ширан, який фанатіє від кетчупу марки Heinz настільки, що навіть витатуював його логотип. Бренд, в свою чергу, запустив у масовий обіг кетчуп з татуюваннями виконавця.

Ще один приклад показала американська авіакомпанія WestJet, яка об’єднала зусилля з Cантою, щоб принести подарунки всім мандрівникам, які повертаються додому на Різдво. Пасажири замовляли подарунки через інтерактивну платформу. 


Якщо ви не плануєте захопити світ сьогодні до восьмої, вам не потрібно змагатися з конкурентами лише за прибутки. Навіть великим брендам, з їх космічними бюджетами, знадобилося 25-125 років, щоб закріпити своє місце у серцях споживачів.

Так і бізнес-центр “Іллінський” десятки років працює над тим, щоб кожен резидент відчував безпеку та комфорт у кожній дрібниці робочого простору. У свята ми радуємо орендарів подарунками та влаштовуємо міні-вечірки, як наприклад, white party. Свою турботу виражаємо, створюючи чат-бот, який допомагає миттєво вирішити будь-яку проблему. Проводимо безкоштовне вакцинування. Будуємо зручні душові для велосипедистів, ставимо поштомат та кавові автомати.
Не будемо лукавити, більшість резидентів любить “Іллінський” через вишуканий екстер’єр та вдалу локацію в історичному центрі Подолу. Але ми не збираємось зупинятись на досягнутому.

Просто займайтеся улюбленою справою, думайте про людей і нехай все буде lovemark.

БЦ «Іллінський»
Київ, вул.Іллінська, 8
м. Контрактова площа

Tел: (044) 344 06 34
Email: orenda@illinsky.com.ua