Якщо у вихідний день ви поспіхом не бігли до робочого ноутбука – ви щаслива людина.
У Європі (Нідерланди) найкоротший робочий тиждень – усього 27 год, тоді як в Україні – усі 40, не включаючи понаднормовий робочий час, дзвінки та листування на вихідних чи під час відпустки.

Невиправдані перевантаження співробітників не допоможуть вашій компанії досягти успіхів, а лише призведуть до повного вигорання та постійної зміни кадрів.

Припиніть вживати слово “якнайшвидше”. Якщо ви додаєте цей ярлик до кожного запиту, то визнаєте, що кожен із них має високий пріоритет, а отже, жоден не має пріоритетів. Слово “якнайшвидше” викликає інфляцію. Воно знецінює будь-який запит. Якщо те чи інше завдання не буде виконане негайно – ніхто не помре

із книги “Rework” Джейсона Фрайда та Девіда Гайнемайєра Генсона

Чому баланс між роботою та особистим життям такий важливий?

Кар’єрні потреби ваших працівників – не єдине, чим вони живуть. Ще є  особисте життя, на яке потрібні час та сили. Дисбаланс, у будь-якому випадку, не дасть успіху в жодній зі сфер, тому психологи радять дотримуватися в усьому рівноваги.

Що може стати причинами дисбалансу?

  • Систематичне перевантаження на роботі (нерівномірний розподіл задач серед співробітників, одночасна робота на двох посадах, постійні дедлайни).
  • Жорсткий графік (часті відрядження, нічні зміни, додаткові робочі години).
  • Сімейно-побутові проблеми.

Невеликий спойлер – знайти ідеальний баланс неможливо, просто прийміть це за факт, але є деякі фактори, які допоможуть вам жити в гармонії з роботою та особистим життям.

Вміння абстрагуватися. По дорозі на роботу, замість комунікації в робочих чатах, послухайте аудіокнигу, а от на презентації нового проєкту утримайтеся від листування в стилі: “А що сьогодні на вечерю?”.

Встановіть робочі межі. У Португалії керівникам на законодавчому рівні заборонили турбувати працівників у неробочий час, це прописано у трудовому кодексі. Ви не зобов’язані допрацьовувати з дому чи обговорювати нову бізнес-стратегію в суботу ввечері, це ваш час, використайте його з користю для себе та рідних.

В пріоритеті – завжди здоров’я. Цю фразу можна повісити замість картини, або написати на стікері та приклеїти на робочому місці. Перевтома, постійний стрес чи депресія вплине, як на продуктивність, так і на атмосферу вдома. Краще годину поспілкуватися з психологом, аніж розбирати стоси документів, які точно почекають до завтра.

Любіть, те що ви робите. Якщо ненавидите свою роботу чи колектив і від однієї згадки, що зранку все повториться спочатку, вам погано – тікайте, не бійтеся звільнитися і розпочати нове життя. В 40 люди стають моделями, в 50 – починають займатися танцями, а в 60 – вперше працюють в офісі. Ніколи не пізно знайти свою улюблену справу.
Час для себе. Робота – лише частина життя. Навіть, якщо ви директор і у вашому підпорядкуванні 300 людей, не забувайте про своє хобі, відпустку чи домашнього улюбленця. Живіть повним життям, не дайте роботі поглинути вас з головою.


І на кінець, порада з книги «Просто космос»: “Вантаж змін ми можемо потягнути, але в довгостроковій перспективі завдання виявиться непідйомним. Це як силові тренування у спортзалі. Якщо ви можете напружитись і зробити один підхід із суперважкою штангою, це не означає, що ви здатні тягати її на собі 24/7.”

БЦ “Illinsky” бажає своїм резидентам продуктивної роботи й вміння завжди знаходити час для себе.

БЦ «Іллінський»
Київ, вул.Ільїнська, 8
м. Контрактова площа

Tел: (044) 344 06 34
Email: orenda@illinsky.com.ua