Карантин всіх нас привів до віддаленого режиму. Але не всі українські бізнеси продовжили традицію home office.
Комусь зручно працювати у кафе, серед запаху свіжої кави та пончиків, хтось оточує себе атмосферою дому, вирішуючи питання про колосальне падіння акцій у пухнастих капцях і халаті.
Але як же робоча аура та цікаві колеги поруч, тімбілдінги та обмін знаннями? А головне — контроль ефективності персоналу?
Робочий графік спочатку може здатися недоліком, але якщо пірнути глибше, то все стане зрозумілішим. Вдома рамки роботи розмиті, адже ніхто не контролює, о котрій буде старт робочого дня, о котрій незапланований обід-ланч-перекус, а потім ще й тренування в залі. У домашній атмосфері важко зібрати себе докупи, і завдання іноді розтягуються аж до ночі.
В офісі ж все простіше — є графік, коли треба працювати, обідати і закінчувати роботу. Людям простіше розподілити свої завдання в ці часові відрізки.
Якщо коротко: режим офлайн дисциплінує, допомагає соціалізуватися та економить ресурси власника бізнесу.
Частина віддалених працівників можуть самі планувати власний час та працювати в зручному темпі. Такий режим зменшує загальний відсоток емоційного вигорання в компанії та дозволяє команді розвиватися всебічно. Якщо ви людина, якій для творчості або креативу потрібна тиша та самотність, то робота вдома буде ідеальним варіантом.
У країнах Західної Європи і США багато компаній давно перейшли на вільний робочий графік, коли люди налаштовують роботу під свій біологічний годинник. Завдяки цьому співробітники продуктивніше виконують свою роботу в найкращий для себе час. Наприклад, співробітникам Microsoft обов’язково бути в офісі з 11 до 16 для проведення зустрічей, а інший робочий час можуть адаптувати під себе.
З новинок: в Іспанії запускають 4 денний робочий тиждень, щоб завдяки скороченню робочого дня збільшити продуктивність праці так, щоб доходи компаній не впали. На пілотний проект з бюджету витратять € 50 млн.
P.S. Дослідження показують, що стратегія працює тільки при грамотному менеджменті.
Варто пам’ятати, що вибір офлайну чи онлайну напряму залежить від багатьох факторів.
Наприклад: кількість співробітників, сфера бізнесу, філософія бренду чи фінансова стратегія компанії.
Наша філософія така: кожному підприємцю необхідно місце, в якому команда може зустрічатися та обговорювати робочі питання. А якщо в фінансовому плані власний офіс — це серйозні витрати, необхідно спочатку збільшити оборот компанії.
У БЦ Іллінський ви можете працювати в будь-який зручний для вас час. Навіть, якщо захотілося відправити емейл о 3 годині ночі.